Tänään aamulla sain pitkästä aikaa viikkorahani, en ollut saanut sitä ehkäpä puoleen vuoteen? No päätin laskea kaikki rahani ja niitähän tuli 9,50 e. Säästän rahojani keppareihin, että voin ostaa niille nahkaa mistä tehdä varusteita sun muita kankaita. Tänään vasta aloitin Blogin kirjoittelun, en ole ennen kirjoittanut kunnollista Blogia, joten tämä saattaa olla vähän sekasikiö mäistä niinkuin tämä otus itse. Pian lähden lahteen ja isälläni ei ole konetta, joten silloin en voi kirjoitella, äiti tulee kohta kaupasta ja alan syödä suklaata. *nam* Ai niin muuten, alan ensimmäistä kertaa kirjoittamaan päiväkirjaan, tai no oikeastaan kalenteriin. Minulla on Demi kalenteri, ostin sen juhannuksen jälkeen Hervannan Duuon S-Marketista. Ensin minun piti ostaa Sooda kalenteri, mutten halunnutkaann sitä, mutta nyt toivoisin että minulla olisi toinenkin kalenteri, mikä olisi keppareille, sillä se kalenteri olisi se uusi tooodella paksu hevoshullu kalenteri. Mutta minkälaisia kalentereita teillä on? Löysin, minun vanhan kalenterin sellaisen kansion joka näyttää tältä:

1680391.jpg 

Tuollainen nallepuh, eikö olekkin ihana?

Jos vain olis rahaa, niin vois ostaa kaiken maailman Varjojenkirjoja sun muita noita juttuja! Ne on kiinnostavia ja mä uskon niihin, rupeen itsekkin wiccaksi.

 

Nyt kun meen lahteen, niin pyydän että isä, tai isoäiti tai joku ostais mulle bellasara kansion! Ne kortit on niin kivoja!!

www.freewebs.com/tiramba/ <--- suomen suurimmat bellasara fanisivut.

 

No ei kai muuta. mulla sitten...

♥: Choppe

1680399.jpg

1680401.jpg

1680404.jpg

1680408.jpg